Zdravo srce: smanjenje razine triglicerida  i visokog kolesterola, prirodno

Ako ste upravo dobili riječ od liječnika da su vam razine triglicerida previsoke, to nije informacija koju treba zanemariti! Smanjenje razine triglicerida je imperativ. Često visok kolesterol i visoka razina triglicerida idu ruku pod ruku. To znači da ste pod velikim rizikom od raznih oblika srčanih bolesti, uključujući zgušnjavanje krvi, poticanje stvaranja ugrušaka i veću učestalost moždanog i srčanog udara.

Prihvatljivo očitanje triglicerida je 199 mg/dL, dok je 100 mg/dL pokazatelj optimalnog zdravlja.

Pa kako su vam razine triglicerida postale tako visoke? Ovdje predstavljamo pregled proizvodnje triglicerida, a zatim i neke prirodne načine koji za cilj imaju smanjenje razine triglicerida – i tog lošeg kolesterola.

Trigliceridi su u suštini masti, formirane u tri koraka u vašoj jetri. Kada konzumirate ugljikohidrate, oni se pretvaraju u glukozu, prenoseći energiju vašim stanicama. Kada vaše stanice imaju sve što im je potrebno, višak se šalje u jetru, koja zatim pretvara glukozu u glikogen, koji je tada dostupan vašim mišićima. Međutim, kada konzumirate više ugljikohidrata nego što je potrebno vašem tijelu, višak glikogena ponovno se vraća u vašu jetru i pretvara se u trigliceride, pohranjene kao mast. Kada vam jetra kaže ‘Dosta mi je!’, ove masti ostaju cirkulirati u vašoj krvi. To je ono što izaziva opasno stanje, kao što je već spomenuto – mogućnost nastanka ugrušaka, koronarne blokade, moždanog udara ili srčanog udara. Možete vidjeti zašto je smanjenje razine triglicerida neophodno!

Sada kada imate osnovno razumijevanje procesa i problema, prijeđimo na neke od prirodnih metoda za smanjenje razine triglicerida, kao i na rješavanje nekih problema s visokim kolesterolom.

1.Smanjite unos ugljikohidrata. Previše ugljikohidrata u konačnici dovodi do viška trigicerida koji cirkuliraju u vašoj krvi.

2.Smanjite količinu šećera koju konzumirate. Zapamtite, prvi korak na putu do visoke razine triglicerida počinje pretvorbom u glukozu. Pažljivo pročitajte etikete proizvoda – tamo ima puno skrivenih ugljikohidrata i šećera!

  1. Možda ćete se iznenaditi kada saznate da sve masti nisu loše masti. Na primjer, maslac i jaja sadrže prirodne životinjske masti koje su potrebne za određene funkcije. Masnoće koje želite izbjeći su trans masti i hidrogenirana ili djelomično hidrogenirana ulja, sadržana u prerađenoj hrani kao što su smrznuta komercijalno pripremljena jela i margarin. Još jednom, pročitajte svoje etikete!
  2. Kako biste držali kolesterol pod kontrolom, a posredno smanjili razinu triglicerida, nadopunite svoje jelovnike nemasnim mesom i tamnozelenim, lisnatim povrćem, s niskim udjelom kolesterola i visokim udjelom vlakana. Odabir mliječnih proizvoda s niskim ili nemasnim sadržajem također je pametan.
  3. Nemojte se oslanjati na aspirin kao dugotrajni razrjeđivač krvi, jer ovaj režim uzima danak na vaš želudac i ima ograničenu i sve manju učinkovitost kao razrjeđivač krvi.
  4. Raspravite sa svojim liječnikom o korištenju sljedećih dodataka prehrani, koji dokazano pomažu u smanjenju razine triglicerida i kolesterola: Dodaci ribljeg ulja s visokim razinama DHA i EPA masne su kiseline koje tijelo najlakše apsorbira. Ekstrakt korijena đumbira također smanjuje kolesterol, istovremeno promičući zdrav protok krvi. Kurkuma, začin koji se obično koristi u indijskoj kuhinji, pomaže u smanjenju razine triglicerida, kao i kolesterola. Također je protuupalno i snažan antioksidans. Zeleni čaj ne samo da pomaže u smanjenju razine triglicerida, već i smanjuje LDL (loš) kolesterol, dok istovremeno povećava HDL (dobri) kolesterol.

Dakle, imate plan u 6 točaka koji će vam pomoći u smanjenju razine triglicerida, naravno, kao i u usklađivanju vašeg kolesterola!